my beauty

Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
 
Detta är då min fina lilla mops-tjej. Hon är 2år gammal och väger ca 6-7kg. Hon är väldigt energisk, och har all energi i världen. Hon älskar att bli jagad innan man ska gå ut och morgon/kvälls kissa (haha..). Hon är ett riktigt matvrak, står ALLTID lutat med frambenen på någon av oss i familjen när vi äter. Det roligaste hon vet är agility! Men det bästa med henne är att hon är hon, så himla go, busig, och där på sammagång. Älskar henne massor.
ps. Ja hon är mamma till valparna jag visat i tidigare bilder! .ds
 

Kommentarer:

1 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Så himla fin!

2 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Haha, min hund är också en riktig tiggare när man äter;) Lägger huvudet i knäet på en och stirrar med "ledsna" ögon haha

3 Annika:

Så söt ^_^

4 Katta:

Fin blogg kika gärna in på min blogg :). Kram.

5 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Haha verkligen! Min hund har verkligen lärt sig att jag är svag för hennes blick också, så av mig får hon alltid;)

6 Lina:

Å vilken sötnos!

7 linn:

Åhh älskar den rasen, sååå söt! :D förresten säljer två snygga sommarklackar! gå gärna in och kolla! PUSS&KRAM :) linnsees.forme.se/2014/juli/bloppis.html

8 milina.blogg.se:

söt!

9 Louise:

Så fin : )

10 Matilda Sundin:

Jätte söt :)

svar: Jaa, längtar jätte mycket :D

11 Emelie:

Vilken sötnos!

12 Frida:

så söt!

SV, tack så mycket!

13 Johanna Svensson ♡:

Gud så söt :D

14 Linda [fotoblogg]:

Men vad söt!

15 Ella:

Såå söt!

16 Veroniika :

Gud vad fin!!!:)

Vilken fin blogg du har!!:)
Ha en bra kväll, kramis! :D

17 william:

så söt:D

18 Lina:

Sv: Tack detsamma! Gärna :) Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen ;)

19 Malou:

Fin blogg!:)

20 Malou:

Haha! Allt bra annars?:)

21 Malou:

Men åh gud, tack så jättemycket! Vad glad jag blir av att höra att du tycker det!:)

22 Malou:

Svar: haha det är lugnt, hunden var jättesöt iallafall!! Tack så jättemycket & vad härligt att höra att det är bra med dig! Det är helt okej med mig med!:) kram

23 Malou:

Svar: haha! Något annat kul som händer i sommar annars?:)

24 Malou:

Svar: Okej! Ja men det är härligt det med, det är ju trots allt det lov är till för!;) kram

25 Flisan:

Superfina bilder :)

Kommentera här: