puppises #2

Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS

Kommentarer:

1 Lynn:

Söta bilder :)

Svar: tack så hemskt mycket!
Julia Holmström

2 leavanny.blogg.se:

Så söt :D

Svar: ohja! :)
Julia Holmström

3 Isabella Huynh:

världens sötaste hund! har alltid velat ha en mops :)

Svar: Skaffa! ;)
Julia Holmström

4 Isabella Huynh:

sv:
vad heter hon? :)

5 Sofia:

Åh så söta!!

Svar: Tack så mycket! :)

6 Annika:

SV: tack så mycket :D

7 william:

AAAWWW :D så söt:D

Svar: haha, ja visst vet du! :)
Julia Holmström

8 linn:

herregud vad söt!

Svar: ja!
Julia Holmström

9 Andrea:

Så sot!

Svar: hihi ja visst är dem! :)
Julia Holmström

10 Amanda [SPONTAN]:

Men jag dör så söta!

Svar: jo, fick dö varje morgon i 9V. Vakna upp bredvid dessa va inte fel!
Julia Holmström

11 Terese:

Åh jag älskar mopsar/pugs! Så söta! Fina bilder!

Svar: De är helt underbara! Tack så hemskt mycket!
Julia Holmström

12 ACIRES - Fotograf i Skåne:

åH VILKEN SÖTNOS!

Svar: VISST ÄR HON
Julia Holmström

13 ♫♪ sandra:

söta!

Svar: hih ja!
Julia Holmström

14 Emma:

Men gud vad söta!

Svar: jo, dem är ju det!
Julia Holmström

15 JUNITJEJ:

Söta bilder!

Svar: tackar tackar! :)
Julia Holmström

16 Carro:

Så söta :)

Svar: jo tack!
Julia Holmström

17 Robex Lundgren:

finna bilder

Svar: tack!
Julia Holmström

18 Pia:

MEN så söööööta! Vill ha mops!

Svar: det bör du införskaffa tycker jag! ;)
Julia Holmström

19 Louise:

Så söt liten mops :)

Svar: tack så mycket! :)
Julia Holmström

20 Kajsa:

så söta bilder !

Svar: tack!
Julia Holmström

21 Takai / Beatrice:

Naww vilka sötisar! :D

Svar: taaaack! :D
Julia Holmström

22 Takai / Beatrice:

Jaa, jättefina! :D vad är de av för ras?

Kommentera här: