Valpar, mars-maj 2014.

Jag har sålt min kamera, för att kunna köpa en ny, bättre! Så just nu är jag out of new photos. Så ja tänkte att, VALPAR, kan man inte få för mycket av. Så jag tänker visa en hel del valpar i olika inlägg. Hoppas ni kommer gilla dem.
 
Dehär valparna hade vi nu hemma hos oss, och det är våran egen lilla mops som är mamman till dessa små knytten. Födda 24mars, flyttade någongång runt slutet på maj/början av juni! Saknar dem så mycket.
Vi börjar lite smått med 3 av mina absoluta Favorit bilder! :) 
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
 
 

Kommentarer:

1 angus:

spännande med ny kamera
va blir det för nån?

Svar: Canon EOS 700D! :)
Julia Holmström

2 Emelie:

Vilka sötnosar! :D

Svar: hihi ja det är dem verkligen! :) holl koll, imrn kommer det fler! ;)
Julia Holmström

3 Celine:

Åh har alltid velat ha en mops dom är ju så söta!

Svar: visst är dem! :)
Julia Holmström

4 Julia:

Sjukt fina bilder du tar!

5 Sylwia:

Helt underbara bilder!Superduktig är du!

Svar: Tack så hemskt mycket! :) du oxå, dina valpar är super fina!
Julia Holmström

Kommentera här: