winter-pug

Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
 
Blev väldigt uttråkad igårkväll, så jag satte mig och redigerade upp dessa gamla godingar på min älskade lilla. När man ser sånt här så saknar man vinterfotografering, och själv saknar jag att se min lilla skutta sådär himla lycklig som hon blir av att springa runt i skogens vackra snö!
 

Kommentarer:

1 Annika:

Söt ^_^

2 Henrietta:

Så söt!

3 Lina:

Sv: Det står att jag bara har 59 följare, precis som jag hade innan? :/

4 felicia:

fina bilder :)

5 Linnéa Thell Jansson:

Åh vad söt!!

6 Veroniika :

- Underbar ^-^
KRAM

7 Katta:

Hej! Fin blogg du har :). Kika gärna in på min blogg kram! :).

8 Elina:

SV: Visst är dom! Tack :)

9 Evelina:

Fina bilder! Fast man längtar inte till vintern ^^

10 Fotograf Shora - bröllop, djurporträtt, konsertfoto:

Oj, så söt man kan vara! Fina bilder på en supersöt vovve!

11 KMStyle:

men vad söt!!:)

12 Ida - foto & häst:

så himla söt! och fina bilder :)
sv; åh tusen tack finis ❤ kram

13 Alva :

Otroligt härliga bilder :) Så söt hund

14 MALIN:

vilka underbara bilder!

Kommentera här: