Nu kör vi igen tycker ja.

Hej.
Julia Holmström här igen, hittat tillbaka till blogg.se, efter massor av om och men så visar det sig att det är den bästa portalen om man vill nå den bästa kvalitén på bilderna. Förutspått av bloggnamnet, så kommer detta vara en framför allt fotoblogg, som jag kommer försöka uppdatera varje dag. 
 
Som sagt kommer det vara mest foto, tagna med min älskade kamera. Men eftersom det inte finns tillgång till tid, redigeringsprogram osvosv, varje dag i veckan, så kommer det även komma upp lite mobil inlägg för att fylla ut dagarna och för att ni ska få något att läsa. Så det kommer vara en liten blandning mellan foto och vardagsblogg med fotoinriktning.
 
Men iallafall, lite grann om mig. Jag heter Julia och bor i en liten håla, så kallad "Fucking Åmål". Jag bor utanför stan med min familj och mina djur. Min familj består av 2st Päron, en lillebror, 3 underbara hundar (Bruce/Engelsk Mastiff, Doris/Engelsk Mastiff, Nicci/Mops.) och 2 helt vanliga gråa bondkatter.
 
Min vardag brukar innehålla enhel del foto(ganska självklart), träning, vänner och tid med min kära pojkvän, familj och hundarna. 
 
Det var väl det mesta jag ville säga innan jag drar igång med resten. Jag hoppas på att få tillbaka alla de tidigare följarna/läsarna, det vore underbart!
 
Lite annat (ifall kontakt behövs):
Instagram: Schuliia
Facebook: Julia Holmström
Kik: juliaaholmstrom
 
Ha det bra så länge, hej.
 
 
 

Kommentera här: