some cuties

 Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
Fotograf: Julia Holmström (jag) | Kamera: Canon EoS 1000D med Canon ZOOM lens EF-s 55-250mm 1:4-56 IS
 
Här får ni några godingar från Borås Hundutställning 2014! 
Älskar att foto på utställningar med alla dessa olika raser, det är kärlek det.
 
Ingenting speciellt har hänt idag, förutom att det har varit fruktansvärt varmt, nästan för varmt.. men vem är man för att klaga.  Ska nog snart till sjön med 2 av mina voffsar så de får svalka av sig.
kram

Kommentarer:

1 MALIN:

vilka sötnosar! och vilka fina bilder :)

2 Isabelle:

Fina bilder!

3 Ida - foto & häst:

Åh så söta! fina bilder :D
sv; tusen tack sötnos ❤

4 Henrietta Nylund ♥:

Åh vilka supersöta! :)

5 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Tack fina du för dina rader.
Vilka fina bilder. Och vilka sötnosar=)

6 Angus:

Naw så söta!

7 Isabelle:

Sv: Tack, blir så glad!

8 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Åh men så söta! :)

9 Ida Lindborg ♡:

åh så söta bilder!

Sv: tack så mycket hihi! ♥

10 Mirra - NH och Hoppryttare:

Gud så söta :)

11 EMMAWHO:

Vilka små finingar! :)

Kommentera här: